T.C. GAZİ ÜNİVERSİTESİ FEN BİLİMLERİ ENSİTÜSÜ |
|||||
AĞAÇİŞLERİ ENDÜSTRİ MÜHENDİSLİĞİ A.B.D. |
|||||
2018-2019 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI BAHAR DÖNEMİ LİSANSÜSTÜ FİNAL PROGRAMI |
|||||
PROGRAM |
DERSİN ADI |
S/Z |
ÖĞRETİM ÜYESİ |
FİNAL GÜN VE SAATİ |
SINAV SALONU |
YL / Dr. |
5171338-Ağacın Mikroskobik ve Makroskobik Yapısı |
Z |
Prof. Dr. Musa ATAR |
14 Haziran 2019, 08.30 |
A Blok, Teknoloji Sınıfı |
YL / Dr. |
5121338- Ahşap Kompozitler Yapısal ve Teknolojik Özellikleri |
S |
Prof. Dr. Musa ATAR |
13 Haziran 2019, 08.30 |
A Blok, Teknoloji Sınıfı |
YL / Dr. |
5211338-Endüstriyel Ahşap Sistemlerinde Konst. ve Mek. Analiz |
Z |
Prof. Dr. Mustafa ALTINOK |
14 Haziran 2019, 08.30 |
Taşkent Binası, B-343 |
YL / Dr. |
5131338-Ahşap Ürünler için Gelişmiş Endüstriyel Test Teknikleri |
Z |
Prof. Dr. Mustafa ALTINOK |
14 Haziran 2019, 13.30 |
Taşkent Binası, B-343 |
YL / Dr. |
5031338-Ahşap Esaslı Oturma Mobilyalarında Konst. Analizleri |
S |
Prof. Dr. H. Hasan EFE |
14 Haziran 2019, 15.30 |
A-Blok, Toplantı Odası |
YL / Dr. |
5181338-Ağaçişleri Endüstrisinde Motivasyon Teknikleri |
S |
Prof. Dr. Erol BURDURLU |
14 Haziran 2019, 13.30 |
A-Blok, Seminer Sınıfı |
YL / Dr. |
606008300 -Araştırma Teknikleri ve Yayın Etiği |
S |
Prof. Dr. Hakan KESKİN |
10 Haziran 2019, 09.00 |
Taşkent Binası, B-343 |
YL / Dr. |
5061338-Teknolojik Gelişmelerle İç Mekân Don. Etkileşimi |
S |
Prof. Dr. Kemal YILDIRIM |
14 Haziran 2019, 13.30 |
Taşkent Binası, A-343 |
YL / Dr. |
5161338-Ahşap Restorasyon Teknikleri |
S |
Prof. Dr. Cevdet SÖĞÜTLÜ |
14 Haziran 2019, 14.00 |
Taşkent Binası, B-343 |
YL / Dr. |
5071338-Eko Tasarım |
S |
Doç. Dr. Hamza ÇINAR |
13 Haziran 2019, 09.30 |
A-Blok, Seminer Sınıfı |
YL / Dr. |
5221338-Ahşap Yapı Fiziği |
Z |
Doç. Dr. İhsan KÜRELİ |
14 Haziran 2019, 09.00 |
A-Blok, A-210 |
YL / Dr. |
5241339-Ahşap Yapı Teknolojisi |
S |
Doç. Dr. İhsan KÜRELİ |
14 Haziran 2019, 14.00 |
A-Blok, A-210 |
YL / Dr. |
5081338-Ağaçişleri Endüstrisinde. Bilgisayar Destekli Tasarım |
S |
Doç. Dr. Nihat DÖNGEL |
12 Haziran 2019, 13.30 |
A-Blok, Lab-1 |
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.